Blog

21 maj 2015

Blog firmowy a blog osobisty. 5 zasadniczych różnic.

Jaki blog powinienem założyć – osobisty czy firmowy? To pytanie zadają sobie codziennie setki osób, które chcą przyciągnąć nowych Klientów do swoich firm. Decyzja jest podejmowana często przypadkowo, pod wpływem impulsu. A zdecydowanie lepiej jest ją spokojnie przemyśleć. 1. Firmowy blog nie buduje społeczności Firmowy blog daje wiele korzyści firmie, która go prowadzi. Buduje wizerunek
16 maj 2015

Jak sprzedać się w CV?

Pisanie CV to nieodłączna część procesu poszukiwania pracy. Każdy, kto w wieku 18 lat nie założył własnego biznesu, musiał zmierzyć się z tym wyzwaniem. A zmieszczenie całego swojego zawodowego życia na jednej stronie A4, w taki sposób, aby odróżnić się od setek innych kandydatów, to nie lada sztuka. Jak nie pisać CV CV to nic
08 maj 2015

5 aplikacji do Instagrama, które musisz mieć

Aplikacji do obsługi Instagrama powstały już całe setki. Jednak tych absolutnie niezbędnych, które ułatwiają życie i oszczędzają masę czasu swoim użytkownikom, jest zaledwie garstka. 1. Latergramme Jeśli prowadzisz konto swojej marki na Instagramie na pewno zauważyłeś, że publikowanie postów z telefonu nie jest tym, co tygrysy lubią najbardziej. W przypadku spontanicznie publikowanych zdjęć, robionych telefonem, to
03 maj 2015

Instagram. Dlaczego powinieneś na nim być?

Instagram to kanał społecznościowy, który bije w ostatnim czasie szczyty popularności. Są na nim wszyscy: celebryci, dziennikarze, politycy i marki. Jeśli jeszcze nie masz konta na Instagramie, najwyższa pora to zmienić. Czym jest Instagram? Instagram to stosunkowo młody kanał społecznościowy. Powstał w 2010 roku i od samego początku zyskał tysiące użytkowników na całym świecie. Jego
17 kwi 2015

Kultowe nagłówki nie działają

Wiele osób powtarza, że klasyczne nagłówki, które kilkadziesiąt lat temu były w stanie zarobić setki milionów dolarów dla ich autorów, obecnie nie działają. Każdy z nas zna przecież takie klasyki jak: „Śmiali się kiedy siadałem do pianina, ale kiedy zacząłem grać…” i z politowaniem patrzy na osoby posługujące się nimi, w celu zdobycia Klientów. Jednak
07 kwi 2015

Zlecasz projekt strony internetowej? Przeczytaj!

Jeśli  nosisz się z zamiarem stworzenia projektu strony internetowej i wiesz, że będziesz musiał zlecić komuś tę pracę, przeczytaj poniższy artykuł. Gwarantuję, że pozwoli Ci on zaoszczędzić nie tylko masę pieniędzy, ale przede wszystkim – nerwów. 1. Znajdź profesjonalistę Zanim zdecydujesz się  na współpracę z freelancerem czy studiem graficznym, sprawdź najpierw, z kim masz do
27 mar 2015

Czym jest Content Marketing?

Na pewno słyszałeś już o content marketingu, prawda? To ostatnimi czasy bardzo popularny termin. Jednak, jak to bywa z każdym nowym zjawiskiem – dużo osób o nim mówi, jednak niewiele tak naprawdę wie, co właściwie oznacza ten termin. Czym jest content marketing? Content marketing to nic innego jak marketing treści. Jest to rodzaj marketingu, który
22 mar 2015

Hejter. Kim jest i jak go wykorzystać?

Hejter to chodzący przykład negacji rzeczywistości. Żyje w internecie, karmi się niepowodzeniami innych osób i prawdopodobnie nigdy w swoim życiu nie zrobił nic kreatywnego. Jednak, jeśli dobrze się mu przyjrzeć, może być dla Ciebie niezwykle użyteczny. Kim jest hejter? Hejter to specyficzny typ człowieka. W jego mózgu nie ma miejsca na logiczne argumenty.  Próby wyjaśnienia nieporozumienia, opóźnienia
13 mar 2015

Jak nie pisać maili sprzedażowych

Założę się, że tak samo jak ja, dostajesz codziennie przynajmniej kilkanaście sprzedażowych maili. Nie chroni przed nimi ani filtr antyspamowy, ani konto na Gmailu, ani żadna inna forma prewencji. Wystarczy zapisać się na jakiś newsletter, zostawić swój mail na Allegro albo jakimkolwiek innym serwisie i z zegarkiem w ręku można odliczać dni do nadejścia fali
05 mar 2015

Jak Google Adwords ocaliło budżet małej firmy

Pozycjonowanie strony internetowej to w przypadku małej firmy bardzo poważny wydatek. Kluczową sprawą jest dobór fraz kluczowych, na które będzie pozycjonowana strona. Niestety żadna agencja SEO nie jest w stanie zapewnić nas, że wypozycjonowanie strony na określone frazy, przełoży się na konkretne zyski naszej firmy. W jaki sposób możemy więc  zabezpieczyć się przed wyrzucaniem pieniędzy