?

Witaj!

Jak sam możesz się przekonać – oryginalność – to w dzisiejszym świecie deficytowy towar.

Wyzwala w nas ciekawość i skłania do działania.

Zastanawiałeś się na przykład, dlaczego kliknąłeś w znak zapytania?

Bo na żadnej innej stronie internetowej nie widziałeś takiej zakładki, prawda?

Podobnie jest z Twoimi Klientami.

Jeśli zaoferujesz im produkt, w taki sposób, jak wszyscy – nikt Cię nie zapamięta.

Jeśli wyróżnisz się z tłumu – już na starcie zdobędziesz przewagę.

Zastanów się, co odróżnia Cię od konkurencji?

Co możesz zrobić, aby Klient wybrał właśnie Ciebie?

Pamiętaj, że aby przykuć uwagę Klienta i skłonić go do działania, czasami nie potrzeba wiele. Wystarczy zwykły znak zapytania.

Nie masz pomysłu na to, jak się wyróżnić?

Napisz. Razem na pewno coś wymyślimy.