Nagłówek to najważniejsza część każdej oferty. To właśnie od niego zależy, czy godziny spędzone nad przygotowaniem oferty zostaną nam wynagrodzone, czy pójdą na marne. Dlatego tak ważna jest umiejętność pisania nagłówków, od których nie sposób się oderwać.
10 lis 2014
Reklama na Facebooku nie sprzedaje. Na pewno nie raz słyszałeś to stwierdzenie. Sporo osób tak twierdzi. Jeszcze więcej powtarza tę tezę. Można wręcz odnieść wrażenie, że niemal każdy przedsiębiorca próbował już tej formy reklamy i niemal każdy poniósł na tym polu porażkę. Nie ma więc najmniejszego sensu, aby próbować zmienić ten stan rzeczy. A
28 paź 2014
W jakim czasie przeczytałeś ten akapit? Szybko, prawda? Podobnie jak ten. W zasadzie nie wiesz dlaczego się tak spieszysz. Jednak nie możesz przestać.
16 paź 2014
Od czego należy zacząć, kiedy chcemy stworzyć nazwę dla nowej firmy? Nazwę, która będzie towarzyszyła nam przez najbliższych kilka, kilkanaście albo kilkadziesiąt lat. Od podjętej w tym momencie decyzji może przecież zależeć, czy nasza firma stanie się rozpoznawalna, czy przez długie lata będzie musiała pracować na swoją pozycję na rynku. Jakie kroki powinniśmy więc podjąć,
09 paź 2014
W dzieciństwie na pewno słyszałeś, że „ciekawość to pierwszy stopień do piekła”, prawda? Kiedy zadawałeś niewygodne pytanie z serii: „Skąd się biorą dzieci?” albo próbowałeś odkryć zasadę działania prądu zmiennego, wsadzając palce do gniazdka, ktoś z dorosłych na pewno nie raz skwitował Twoje poczynania właśnie tym stwierdzeniem. Jednak w copywritingu, zamiast do piekła, ciekawość prowadzi
30 wrz 2014
Niektórzy twierdzą, że social media, podobnie jak gry komputerowe, to jedynie strata czasu. Wychodząc naprzeciw tej tezie, postanowiłem udowodnić na przykładzie Twittera, że dzięki social mediom, możemy wykształcić w sobie wiele przydatnych umiejętności. Czego więc możemy nauczyć się podczas używania Twittera?
23 wrz 2014
Dzisiaj będzie nietypowo i od razu zastrzegam, że wpis, który masz właśnie przed oczami, nie jest żadną, nawet najmniejszą formą reklamy. Ok, ale do rzeczy. Co widzisz, kiedy myślisz o swoim banku? Jaki pierwszy obraz staje Ci przed oczami, kiedy pomyślisz o wizycie w Twoim banku? Chcesz na przykład zwiększyć limit karty kredytowej albo
10 wrz 2014
Ktoś kiedyś powiedział, że kłamstwo powtarzane wiele razy, staje się prawdą. Mimo, że nie do końca zgadzam się z tą tezą, ciężko polemizować z faktem, że takie kłamstwo jest znacznie bardziej wiarygodne i wiele osób jest w stanie znacznie łatwiej w nie uwierzyć. I właśnie tak jest z tezą, że Facebook nie sprzedaje.
02 wrz 2014
Obiło mi się kiedyś o uszy, że: Copywriter to człowiek, który przerabia kofeinę na teksty i hasła reklamowe. Mimo niezwykłej celności owej tezy, jak to zwykle bywa z definicjami, jest to tylko pół prawdy. A w zasadzie jej ułamek.
23 sie 2014
Każdy, kto kiedykolwiek zapełnił tekstem kilka stron, wie, że niektóre błędy zdarzają się nawet najlepszym. Zdaje on sobie również sprawę z tego, że istnieją takie błędy, które najlepszym zdarzać się nie powinny. Właśnie o kilku takich błędach przeczytasz poniżej.