O mnie

Witaj, nazywam się Karol Gajda i nadaję słowom wartość.

Jestem copywriterem i pasjonatem marketingu .
Działam w przestrzeni internetowej pomiędzy SEO, e-mail marketingiem i social mediami.

Podczas mojej kariery zawodowej miałem okazję współpracować z takimi firmami jak Douglas, Philips Lighting Poland czy Orlen . Doświadczenia zdobyte w tamtym okresie, przekładam obecnie na realizowanie celów małych i średnich firm.

Piszę teksty

Przygotowuję teksty na strony internetowe, oferty handlowe i mailingi . Zabieram klientów w magiczną podróż, na końcu której czeka ich wymarzony produkt.

Jestem autorem kilku poradników, które wkrótce znajdziesz w sekcji e-booki i dzielę się wiedzą na blogu, który właśnie czytasz.

Jeśli chcesz, żebym napisał coś dla Ciebie , wystarczy że klikniesz tutaj .

Kreuję

Tworzę nazwy firm, produktów, slogany reklamowe i wiele, wiele innych. Wierzę, że rozpoznawalna marka, to podstawa każdego udanego biznesu.

Bez względu na to, czy Twoja firma ma już zbudowaną pozycję na rynku, czy dopiero zaczyna podbijać internet, jest jeszcze wielu ludzi, którzy o niej nie słyszeli.

Najwyższa pora to zmienić!

Prowadzę kampanie reklamowe

Przygotowuję, optymalizuję i prowadzę zdywersyfikowane kampanie Facebook Ads.

Chętnie podpowiem Ci co zrobić, aby Twoją reklamę zobaczyły wyłącznie osoby najbardziej zainteresowane Twoim produktem lub usługą, Twoi obecni Klienci albo Klienci Twojej konkurencji.

Wiem w jaki sposób wyróżnić Twoją ofertę na tle innych firm  i jak, nawet z małego budżetu, wygenerować jak największe zyski.

Doradzam

Pomagam moim Klientom w przygotowywaniu strategii marketingowych . Opowiadam o tym jak zamienić Klientów w wyznawców i dlaczego dzielenie się wiedzą jest skuteczniejsze, niż agresywna sprzedaż.

Współpracuję z freelancerami, przedsiębiorcami i małymi firmami , którzy trafiają na przeróżne trudności marketingowe. Oto kilka z nich:

  • mają zbyt mało Klientów i nie wiedzą w jaki sposób pozyskać nowych
  • chcą zwiększyć zyski z inwestycji w reklamę
  • zaczynają prowadzić biznes i nie wiedzą od czego zacząć

Jeśli któryś z powyższych problemów trapi również Ciebie, to może warto, abyśmy porozmawiali .