Artykuły
Bez względu na to o czym piszesz, do kogo piszesz i jak piszesz, zawsze możesz zrobić to jeszcze lepiej. Wystarczy, że spojrzysz na swój tekst z dystansem .
Możesz wycisnąć esencję z wielu tysięcy słów, zamienić krótką notatkę w fascynującą opowieść, a specjalistyczny tekst napisać tak, że nawet laik przeczyta go z przyjemnością i co najważniejsze – zrozumie.
Jeśli piszesz artykuł, raport, ebooka albo po prostu chcesz, żeby ktoś spojrzał na Twój tekst okiem Twojego czytelnika, chętnie Ci w tym pomogę .
Teksty WWW
Twoja strona internetowa to Twoja wizytówka.
Tekst na niej umieszczony to zaproszenie.
Klient trafiający na Twoją stronę internetową nie wie o Tobie zupełnie nic.
Nic oprócz tego… co o Tobie przeczyta.
Jeśli chcesz, aby tekst na Twojej stronie internetowej wzbudzał zaufanie , budował z Klientem relację i zapewniał profesjonalny wizerunek Twojej firmy, napisz do mnie , a ja zajmę się resztą.
Oferty handlowe
Przyciągająca, porywająca i przekonywująca. Taka powinna być profesjonalna oferta handlowa.
Powinna przyciągać czytelnika mnogością korzyści, porywać jego zmysły już z pierwszym przeczytanym słowem i przekonywać go, że Twój produkt, to jedyny słuszny wybór .
Czasami wystarczą do tego trzy słowa. Czasami potrzeba ich trzech tysięcy. Najważniejsze jednak jest to, żeby były właściwe.
Jeśli nie wiesz co zrobić, żeby Twoja oferta sprzedawała jeszcze więcej –
nie czekaj!
Po prostu do mnie
napisz
.
Mailingi
Ile maili dostajesz codziennie?
A ilu z nich poświęcasz uwagę?
W mailingu liczą się konkrety. Każde zbędne słowo, to stracony Klient.
Istnieją słowa, które ocalą Twój email od zapomnienia i takie, które podniosą Twoją sprzedaż .
I wiesz co? Znam je wszystkie.
Nazwy i slogany
Nazwy firm
Dobra nazwa to dobra marka. Dobra marka to solidny fundament. A solidny fundament, to podstawa każdego udanego biznesu.
Dobra marka buduje most między Tobą i Twoimi Klientami. Sprawia, że traktują Cię jak przyjaciela i pamiętają o Tobie nawet wtedy, kiedy nie ma Cię w pobliżu.
Jednak, żeby zbudować taką markę musisz dobrze zacząć, bo każdy popełniony na początku błąd, zemści się na Tobie w przyszłości.
Jeśli nie masz pomysłu na nazwę Twojej firmy lub produktu, nic się nie martw.
W każdej chwili możesz
skorzystać z moich
.
Slogany reklamowe
„Pokaż mi swój slogan, a powiem Ci kim jesteś.”
Slogan może wprowadzać w błąd albo sprawiać, że wszystko staje się jasne. Może przyciągać lub odpychać. Może wzbudzać szacunek albo uśmiech politowania.
Slogan to esencja Twojej marki. To kilka słów, które świadczą o Twojej firmie znacznie więcej, niż wszystkie inne słowa razem wzięte.
Dobry slogan wyróżni Cię na tle konkurencji. Sprawi, że ludzie usłyszą o Twojej firmie na długo przed tym, kiedy Ty sam dowiesz się o ich istnieniu.
Jeśli nie wiesz jak sprawić, aby Twój slogan magnetyzował, pamiętaj, że „Nadaję słowom wartość.”
Social media
Fora, blogi, Facebook, Twitter, Google Plus i setki innych.
Jest ich bardzo wiele i każdy z nich ma swoją specyfikę. Jeśli nie żyjesz w cyfrowym świecie, ciężko będzie Ci się wśród nich wszystkich odnaleźć.
Możesz działać po omacku, marnować czas i pieniądze albo znaleźć przewodnika, który wskaże Ci drogę.
Zanim zdecydujesz, że miejsce Twojej firmy jest na Facebooku, Twitterze czy Google Plus, sprawdź najpierw - czy są tam Twoi Klienci?
Nie wiesz jak to zrobić? Zawsze możesz mnie o to zapytać .
Kampanie reklamowe
Bez względu na to czy promujesz wydarzenie, firmę, czy produkt – zawsze możesz zrobić to taniej, precyzyjniej, skuteczniej.
Reklamy Facebook Ads to obecnie najtańszy sposób na dotarcie do ponad 16 mln ludzi.
Jest to również jedyny sposób na to, aby Twoją reklamę obejrzały wyłącznie osoby zainteresowane Twoją firmą lub produktem.
Tak precyzyjny dobór grupy docelowej pozwala obniżyć koszty reklamy i maksymalnie zwiększa jej skuteczność.
Zresztą, nie musisz wierzyć mi na słowo. Najlepiej będzie, jeśli sam się o tym przekonasz .
Doradztwo
Chciałbyś, aby o Twojej firmie usłyszało jak najwięcej osób, ale nie masz pojęcia jak się do tego zabrać?
To proste. Potrzebujesz strategii .
Strategia pozwoli Ci zrozumieć rynek i poznać konkurencję. Dzięki niej określisz największe zagrożenia i zdiagnozujesz najmocniejsze strony Twojej firmy. Dowiesz się, co wyróżnia Cię na tle konkurencji i w jaki sposób możesz to wykorzystać.
Jeśli dopiero zaczynasz swój biznes, strategia pozwoli Ci również uniknąć wielu początkowych błędów i zaoszczędzić sporo pieniędzy . Sprawi, że pozbędziesz się wątpliwości, wyznaczysz jasne cele i będziesz mógł w 100% skupić się na ich realizacji.
Jeśli chciałbyś przygotować własną strategię, ale nie masz pomysłu jak to zrobić – napisz . Chętnie Ci w tym pomogę.