Witaj!
Jak sam możesz się przekonać – oryginalność – to w dzisiejszym świecie deficytowy towar.
Wyzwala w nas ciekawość i skłania do działania.
Zastanawiałeś się na przykład, dlaczego kliknąłeś w znak zapytania?
Bo na żadnej innej stronie internetowej nie widziałeś takiej zakładki, prawda?
Podobnie jest z Twoimi Klientami.
Jeśli zaoferujesz im produkt, w taki sposób, jak wszyscy – nikt Cię nie zapamięta.
Jeśli wyróżnisz się z tłumu – już na starcie zdobędziesz przewagę.
Zastanów się, co odróżnia Cię od konkurencji?
Co możesz zrobić, aby Klient wybrał właśnie Ciebie?
Pamiętaj, że aby przykuć uwagę Klienta i skłonić go do działania, czasami nie potrzeba wiele. Wystarczy zwykły znak zapytania.
Nie masz pomysłu na to, jak się wyróżnić?
Napisz . Razem na pewno coś wymyślimy.