Blog

12 sie 2014

Wszyscy jesteśmy zbiorem potrzeb. Tak, Ty też!

Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego na kolację zamawiasz pizzę? Albo dlaczego na weekend wychodzisz ze znajomymi na piwo? A może rozmyślałeś nad tym, po co w ogóle kupujesz ubrania? Jeśli nigdy tego nie robiłeś, to ten tekst jest specjalnie dla Ciebie.
06 sie 2014

5 narzędzi niezbędnych na Twitterze

Twitter to jeden z najpopularniejszych obecnie portali społecznościowych. Mimo, że w Polsce nie jest on tak popularny jak Facebook, z każdym rokiem zyskuje coraz więcej zwolenników. I słusznie. Jednak, aby w pełni skorzystać z potencjału jaki drzemie w Twitterze, trzeba mieć do tego odpowiednie narzędzia. Dzięki nim korzystanie z Twittera zabierze nam mniej czasu, stanie
31 lip 2014

„Druga za pół ceny” i inne chwytliwe oferty

Dwa dni temu, otwierając skrzynkę pocztową, znalazłem w niej ulotkę jednej z osiedlowych pizzerii, na której wielkimi czerwonymi literami było napisane: We wtorki druga pizza za pół ceny. Chwytliwa oferta handlowa – pomyślałem. Mimo, że pizzeria, o której mowa, nie jest najlepszą pizzerią w okolicy, to wierz lub nie, ale we wtorki cały lokal pęka
26 lip 2014

Po co mi właściwie SEO copywriting?

SEO stało się modne i jest to niezaprzeczalny fakt. Kiedy sprawdzimy ilość wyszukiwań na tę frazę w Google, czarno na białym widać, że jest to bardzo popularny temat i coraz więcej firm interesuje się pozycjonowaniem swojej strony internetowej. Niestety bardzo niewielu przedsiębiorców wie o tym, że po ostatnich aktualizacjach algorytmów Google, sytuacja w internetowej rzeczywistości
19 lip 2014

Twitter po polsku. O co tyle ćwierkania?

140 znaków. Właśnie tyle wynosi długość wiadomości na Twitterze, portalu, który szturmem podbił serca internautów na całym świecie. Na początku 2013 roku z Twittera w Polsce korzystało miesięcznie ok. 2 mln osób. To 1,5 mln mniej niż z Google+ i o 14 mln mniej niż z Facebooka. Czy oznacza to, że nie warto interesować się
15 lip 2014

6 kluczowych rzeczy podczas tworzenia strony internetowej

Strona internetowa to z reguły pierwszy krok, kiedy chodzi o obecność naszej firmy w internecie. To właśnie na jej podstawie Klienci będą wyrabiać sobie o nas zdanie i decydować, czy chcą podjąć z nami współpracę, czy też nie. Dlatego tak istotne jest to, aby podczas przygotowywania naszej strony internetowej, zwrócić uwagę na kilka kluczowych
08 lip 2014

7,5 sposobu na pobudzenie kreatywności

Wstajesz, zjadasz śniadanie i siadasz do komputera. Przed Tobą cały dzień pisania, a Ty już masz dosyć. Włączasz edytor tekstu, skrobiesz dwa zdania i czujesz, że dzisiaj nic z tego nie będzie, bo kreatywność wzięła sobie wolne. Jeśli znasz ten scenariusz – czytaj dalej. Pamiętaj, że możesz zmienić zakończenie tej historii.
30 cze 2014

Reklama na mnie nie działa. Naprawdę!

Gdyby spytać 100 przypadkowych osób: czy uważają, że działa na nie reklama, ok. 80% z nich odpowiedziało by, że nie. Gdyby to samo pytanie zadać 100 copywriterom, ten sam procent ludzi odpowiedziałby zupełnie co innego. To jak w końcu jest z tą reklamą? Działa na nas, czy nie?
22 cze 2014

5,5 przykazania copywritera

Jeśli Twoim podstawowym zajęciem jest pisanie tekstów, na pewno nie raz spotkałeś się z Klientem, który był niezadowolony ze swojego ostatniego copywritera. Najciekawsze w tym wszystkim jest to, że pretensje Klientów nie dotyczą najczęściej jakości tekstu, ale samego przebiegu współpracy. Dlatego jeśli piszesz teksty i chcesz ustrzec się przed niezadowoleniem Klientów, poniższe przykazania copywritera
16 cze 2014

Copywriting, czyli sprzedaż słowem?

Copywriting jest często określany mianem sprzedaży słowem. Osobiście uważam jednak, że nie jest to najlepsza definicja. Copywriting polega przede wszystkim na nadawaniu słowom wartości. A nadawać słowom wartość, można w najprzeróżniejszy sposób…