Blog

25 lut 2015

Prawie Klienci

Nie, w tytule artykułu nie ma błędu. Prawie Klienci to osoby, które nigdy niczego od Ciebie nie kupiły i prawdopodobnie nigdy tego nie zrobią. Wynika to z faktu, że albo działają w tej samej branży co Ty i są Twoją potencjalną konkurencją, albo zwyczajnie nie mają takiej potrzeby. Posiadają już wiedzę, którą oferujesz albo jej
05 lut 2015

Idealna nazwa firmy? To prostsze niż myślisz!

  Wielu przedsiębiorców wychodzi z założenia, że nazwa firmy nie jest najważniejsza. Najważniejsze jest to, co dana firma oferuje swoim Klientom. To prawda. Nawet najlepsza nazwa nie będzie w stanie wypromować beznadziejnej firmy. Jednak ten mechanizm działa w dwie strony. Nawet najlepsza firma nie przebije się na rynku, bez odpowiedniej nazwy. Jeśli masz mnóstwo pieniędzy
27 sty 2015

Cyfrowi tubylcy – Twoi zupełnie nowi Klienci

Żyjemy w czasach bumu technologicznego. Zmienia się rzeczywistość, zmieniają się nasze zachowania, zmieniają się również sposoby komunikacji. Jeszcze nie tak dawno dzieci po szkole wychodziły bawić się na podwórko albo oglądały telewizję. Dzisiaj czytają blogi, oglądają filmiki na Youtube i połowę swojego życia spędzają na grach komputerowych. Wszystko co robią ma również bezpośredni wpływ na to,
20 sty 2015

Z tej listy mailingowej nigdy się nie wypiszesz

Parę tygodni temu zapisałem się na listę mailingową copyhackers. Copyhackers to copywriterski duet, specjalizujący się w optymalizowaniu landing page`y dla startupów. Ponieważ sam często zajmuję się tego typu działalnością, śledzę od dłuższego czasu ich działania. Do tej pory ograniczało się to zaglądania od czasu do czasu na ich blog, jednak ze względu na notoryczny brak
13 sty 2015

Kreatywność copywritera

Kreatywność jest jedną z najważniejszych cech każdego copywritera. Jestem przekonany, że nie ma osoby, która nie zgodziła by się z tym zdaniem. Jednak tyle, ile kreatywnych głów, tyle również definicji kreatywności…
07 sty 2015

Nie musisz być najlepszy. Wystarczy, że będziesz szybki.

Jakiś czas temu szukałem agencji zajmującej się pozycjonowaniem stron. Ponieważ zależało mi na efektach, sprawdziłem wcześniej, które z nich same dobrze pozycjonują się na popularne frazy. Wybrałem 10 firm z pierwszej strony Google i rozesłałem do nich zapytania ofertowe. Jednak, żeby sprawdzić jak każda z tych firm podchodzi do Klienta, postanowiłem posłużyć się pewnym trickiem.
23 gru 2014

Title Tag – 4 sprawdzone sposoby na tytuł strony internetowej

Title tag to nic innego jak tytuł naszej strony internetowej. Zarówno nasza strona główna, jak również wszystkie podstrony naszej domeny, zawierają ten element. Obok nagłówków umieszczonych na naszej stronie internetowej i zawartego na niej tekstu, jest to jeden z najistotniejszych elementów, które mają wpływ na widoczność naszej strony w Google.
16 gru 2014

Jak nie budować listy mailingowej

  Jednym z niezawodnych sposobów na osiągnięcie sukcesu w internecie jest zbudowanie listy mailingowej. Bez względu na to, czy prowadzisz prywatnego lub firmowego bloga, czy Twój newsletter to sposób na powiadamianie czytelników o nowych wpisać, czy podstawowe narzędzie sprzedażowe, dobra lista mailingowa zawsze jest na wagę złota. Niestety wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego,
09 gru 2014

Spraw, aby Klient uwierzył

  Czy wiesz, że brązowy cukier traci wszystkie swoje zdrowotne właściwości w temperaturze 60 st. C? Słodząc więc herbatę czy kawę, moglibyśmy to równie dobrze robić zwykłym cukrem. Wyszło by na to samo, a byłoby znacznie taniej. Jednak setki tysięcy ludzi na całym świecie kupują brązowy cukier i używają go przede wszystkim do słodzenia gorących
03 gru 2014

Jak budować autorytet na Twitterze?

Twitter to nadal niedoceniany w Polsce kanał komunikacji. Większość osób i firm, które próbują zaznaczyć swoją obecność w sieci, stawia na Facebooka. Robią to dlatego, ponieważ wiedzą, że jest na nim najwięcej ludzi. Jednak to, co sprawdza się w angażowaniu odbiorców i generowaniu sprzedaży, nie zawsze sprawdza się, kiedy chodzi o zaznaczenie swojej obecności w